Edit Content

تلفن تماس : 3903-879-0919

در این بخش از وبسایت عرضه انواع گوسفند زنده ، ارائه قیمت گوسفند زنده ، بره زنده ، گاو و گوساله زنده و همچنین در خدمت شما کاربران کابران و مشتریان عزیز هستیم و در یک مقاله کامل و جامع تمامی توضیحات مورد نیاز در رابطه با قیمت دام زنده در تهران ، کرج ، شیراز ، اصفهان ، تبریز و … را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا در صورت نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران و … را دارید بتوانید خرید خود را با آشنایی کامل با نوع نژاد ها ، نرخ دام زنده در انواع مختلف ، خدمات لایو شیپ و بسیاری دیگر انجاد داده و تحویل بگیرید.با ما تا پایان این مقاله اراده قیمت روز گوسفنده زنده همراه باشید.

قیمت روز گوسفند زنده ۹۸

در ادامه تصمیم داریم به قیمت گوسفنده زند ۹۸ بپردازیم و نرخ برخی از استان ها را در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما هم قصد خرید گوسفند با قیمت روز را دارید و دوست دارید با یک قیمت استثنایی خرید خود را انجام داده و از دام افراد سودجو خلاص شوید با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دام می توانید سفارش خود را از لایو شیب بخواهید. همانطور که می دانید امروزه با توجه به فراز و نشیب هایی که بر روی قیمت تمامی دام ها صورت می پذیرد و سیر نزولی و صعودی را در پیش دارد، حد امکان سعی کنید در صورت نیاز به خرید گوسفند زنده در تهران ،  مشهد ، کرج ، شیراز ، اصفهان و … از مراکز معتبر تهیه کنید. زیرا امروزه افراد سودجو و فرصت طلب در معابر خیابان ها اقدام به خرید و فروش انواع دام زنده با قیمت های متفاوت و حتی قیمت های خیلی پایین می کند که ما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه در دام این گونه افراد نیفتید زیرا آنها با دریافت مبالغ کمتر در قبال دام اقدام به ارائه دام های بیمار و حتی کلاهبرداری های مختلف می کنند، زیرا ما بسیار شاهد بودیم که مشتریان با ما تماس گرفته و شکایت هایی از این نوع افراد سودجو کرده‌اند در این مورد می بایست به خدمتتان عرض کنم ما هیچ مسئولیتی در برابر چنین افرادی و دامهایی نخواهیم داشت و شما می‌توانید فقط از مجموعه ما و شماره تماس هایی که در این بخش قرار داده شده است اقدام به تهیه دام زنده و همچنین گوسفند با قیمت گوسفنده زند ۹۸ بکنید. ما پس از دریافت هرگونه سفارشات در سریعترین زمان ممکن و یا در زمان تعیین شده توسط مشتری دام را در محل  و به صورت رایگان تحویل خواهیم داد.

گروه گوسفند زنده به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تنها با یک تماس با ما گوسفند زنده همراه قصاب و باسکول با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال میشود. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد.

به اطلاع می رساند امروز مورخ ۰۳/۰۴/۱۳۹۸ قیمت هر کیلوگرم  گوسفنده زنده جوان پروار در پایتخت حداقل ۴۳,۰۰۰۰ تومان و حداکثر ۴۶,۰۰۰  تومان میباشد، متاسفانه روزهای خوبی را صنعت دامداری کشور تجربه نمیکند، از یک طرف قیمت نهاده های دامی افزایش شدید پیدا کرده است و از طرفی دیگر باندهایی سازمان یافته گوسفندان را با مبالغ و سودهای کلان به کشور های حاشیه خلیج فارس قاچاق میکنند گروه گوسفند زنده نیز مانند شما شما هموطنان عزیز از این شرایط ناخرسند میباشد ما بین تصمیم تعطیل کردن مجموعه و یا ادامه دادن با وضعیت موجود در حال حاضر رسالت ادامه دادن را انتخاب کرده ایم ولی ما نیز همانند شما آرزو میکنیم کشور به ثبات و آرامش برسد تا بتوانیم دوباره لبخند رضایت مردم را تماشا کنیم.همچنین حداقل قیمت  گوساله زنده ۳۰۰۰۰ می باشد.

قیمت گوسفنده زنده

قیمت گوسفند زنده در تهران و سایر استان های مختلف ایران متفاوت است و این اختلاف قیمت ها می تواند از ۱ تا ۴ هزار تومان باشد، اما چنانچه قصد دارید تا قیمت روز گوسفند زنده و به‌صورت دقیق را داشته باشید اصلاً نگران نباشید زیرا لایو شیپ به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل آماده دریافت سفارشات و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان و کاربران گرامی می باشد و شما می توانید با یک تماس ساده با بخش فروش ما از قیمت روز انواع دام زنده و همچنین گوسفند زنده ، بره زنده و … با خبر شده و در صورت نیاز اقدام به خرید و ثبت سفارش آنلاین از این مجموعه بزرگ بکنید. از آنجایی که قیمت ها هر روزه امکان تغییر را دارند لذا ما از ارائه روزانه قیمت ها در سایت معذوریم از این رو شما می توانید جهت جویا شدن از قیمتها با شماره تماس های که در زیر قرار داده شده است در ارتباط بوده و نرخ روز را جویا شوید. همچنین لازم به ذکر است که در برخی از موارد ما قیمت فروش گوسفنده زنده در تهران و همچنین سایر استان ها را اعلام می‌کنیم اما جهت اطلاع دقیق تر می بایست تماس بگیرید ما همواره آماده دریافت هرگونه تماس و مشتاق شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

گروه گوسفنده زنده آماده خدمت رسانی کامل به شما عزیزان در تعطیلات نوروز و فصل بهار بصورت ۲۴ ساعته میباشد. امیدواریم با افزایش تولید دام در کشور قیمت دام زنده کاهش پیدا کند.

امیدواریم مانند گذشته مسیولان فقط نظاره گر نباشند و با واردات دام زنده از کشورهای اروپایی قیمت دام کاهش پیدا نماید.

قیمت گوسفند زنده در بازار

اگر شما هم سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که فروشنده های دام، گوسفند خود را با یک قیمت متفاوت نسبت به دیگر فروشندگان به فروش می‌رساند حال یا بیشتر و یا کمتر که اینگونه قیمت‌ها را می‌توان گفت طبیعی است زیرا امکان دارد فردی گوسفند خود را با نرخ جدید خریداری و در حال فروش است و فردی گوسفند را خود خریده و بعد از پرورش اقدام به فروش با قیمت کمتر در بازار می‌کند که این اختلاف‌ها بیشتر نیست و می‌تواند بین ۱ الی ۴ هزار تومان باشد. اما در نظر داشته باشید که در بین این افراد برخی افراد سودجو وجود دارند که با ارائه قیمت پایین تر اقدام به ارائه انواع دام بیمار و مبتلا به بیماری‌های کبدی و غیره می کند که می تواند عواقب بدی چون سلامتی را به همراه داشته باشد از این رو همیشه سعی کنید خرید های خود را از یک مجموعه حرفه ای که تحت نظارت دامپزشکی و داری مجوزهای بازم از ارگانهای ذیصلاح می باشد انجام دهید تا از خرید خود مطمئن شوید و با اطمینان خاطر بیشتر از دام استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت گوسفند زنده در بازار استان های مختلف می تواند متفاوت باشد برای مثال قیمت گوسفند زنده در تهران با قیمت گوسفند در مشهد ،کرج ، شیراز ، اصفهان و …۱ الی ۳ هزار تومان اختلاف داشته باشد که این قیمت‌ها از سوی اتحادیه مشخص می‌شود.

قیمت گوسفند زنده بر اساس نژاد

همانطور که میدانید گوسفندان مانند دیگر دام ها و موجودات دارای نژاد های مختلف هستند که هرکدام از قیمت‌های متفاوتی ( اختلاف جزئی ) نیز برخوردار هستند، برخی از این نژاد ها شامل گوسفند افشار ،  کردی ، مغانی ، سنگسر ، بلوچی ، مهربانی و … است. اگر شما هم تصمیم دارید تا خرید خود را بر اساس نژاد انجام دهید حتماً به این نکته توجه کنید که برخی از مجموعه ها و افراد با ارائه گوسفندان مختلف به نام گوسفند نژاد مورد نظر مشتریان اقدام به سوء استفاده کرده و از آنها مبالغ بیشتری دریافت می کند. در چنین مواقعی شما می توانید نیاز خود به نژادهای مختلف گوسفند و سایر دامهای زنده از لایو شیپ بخواهید مجموعه ما با در نظر گرفتن انصاف کامل و دارای کارکنان و نیروهای مجرب و خداشناس با ارائه اطلاعات و نشانی های مختلف در رابطه با نژاد مورد نظر شما دام را تحویل خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonپاسخگویی 8 صبح تا 8 شب