Edit Content

تلفن تماس : 3903-879-0919

دسته بندی محصولات

1. تولید میز و صندلی پلیمری تالار و رستوران های تجاری .

2. تولید مبلمان راحتی جهت منازل .

3 . تولید میز و صندلی ناهارخوری خانگی .


میز و صندلی پلیمری در مقابل موریانه، حشرات، جوندگان و قارچ مقاوم بوده و تعمیر و نگهداری میز و صندلی پلیمری در بلند مدت نسبت به چوب و فلز کمتر است. در کشورهای پیشرفته برای ساخت مبلمان شهری از چوب و فلز کمتر استفاده می‌شود، در این کشورها از این گونه پروفیل‌ها به دلیل مزایای ذکر شده و همچنین محافظت از محیط زیست برای ساخت مبلمان شهری استفاده می‌شود.


نیمکت و مبلمان شهری دارای مقاومت رطوبتی بالایی است و همچنین طول عمر بیشتری نسبت به نیمکت‌ها و مبلمان شهری ساخته شده از چوب دارد.تعمیر و نگهداری مبلمان پليمري در بلند مدت نسبت به چوب و فلز کمتر است، استفاده از این محصول وابستگی به قطع درختان جنگل برای استفاده از مبلمان شهری و همچنین استفاده از فلزات را در حد زیادی کم می كند.


براي حفظ محيط زيست و جلوگيري از وابستگي به قطع درختان با ما همراه شويد.

ترکیب انواع میز و مدلهای مختلف صندلی


مزایای ویژه میز و صندلی پلیمری :

محصولات پلیمری چه مزایا و تفاوت هایی نسبت به محصولات چوبی یا فلزی موجود در بازار دارند ؟

میز و صندلی پلیمری

قطع درختان :

محصولات پلیمری نسبت به دیگران اجناس مزایا و نکات مثبت فراوانی دارد مثلا در مقایسه با میز و صندلی چوبی باید گفت که برای تولید میز و صندلی پلیمری هیچ درختی قطع نمیگردد و به طبیعت ضرری از این حیث نمیرسد.

رطوبت پذیری :

میز و صندلی چوبی یا فلزی به هیچ عنوان قابل شستشو نیست اما میز و صندلی پلیمری کاملا قابل شستشو میباشد و آب درون صندلی یا میز نفوذ نمیکند . این محصولات را میتوان در محیط های رطوبتی و شرجی همچون شمال و جنوب ایران نگهداری کرد و یا حتی درون آب قرار داد.

زنگ زدگی :

محصولات پلیمری ABS به هیچ عنوان زنگ نمیزند و از این بابت نیز مزیت بالایی نسبت به میز و صندلی های فلزی دارد.

پوسیدگی :

میز و صندلی های چوبی در محیط رطوبتی بعد از مدتی دچار پوسیدگی میشود و زیر پایه های صندلی محلی برای رشد حشرات میشود . که با در نظر گرفتن رطوبت ناپذیری میز و صندلی پلیمری این مسئله به طور کامل منتفی شده است .

ضربه پذیری و مقاومت :

از حیث ضربه پذیری باید گفت که محصولات پلیمری چند پله بالاتر از سایر رقیبان خود قرار میگیرد ، محصولات پلیمری در برابر ضربات و افتادن بر روی زمین تحمل بالایی دارد و همچنین تا حد زیادی در برابر افتادن و پرتاب نیز مقاومت میکند .فیلم هایی از مقاوت محصولات در برابر شرایط متفاومت و متداولی که برای میز و صندلی ها ممکن است پیش آید در بانک اطلاعاتی ما موجود است که در صورت نیاز برای مشتری محترم فرستاده خواهد شد.

نصب قطعات :

تمامی قطعات میز و صندلی های پلیمری , به صورت جداگانه در داخل کارتن و بسته بندی به دست مشتری میرسد و در حضور مشتری با پیچ و مهره نصب میشود . این روش مزایای بسیار بالایی دارد , که از آنها میتوان به حفاظت از کالا تا زمان رسیدن به دست مشتری و پلمب بودن محصول اشاره کرد و همچنین یکی از مزایای مهم آن حمل راحت و کم هزینه تر محصولات برای خرید های با حجم بالای تالار و هتل و رستوران میباشد. به عنوان مثال 500 عدد صندلی و 40 عدد میز در حالتی که نصب شده باشد , به طور معمول به دلیل اینکه آسیبی به آن وارد نشود 3 الی 4 کانتینر برای حمل آن لازم است اما در حالتی که در داخل کارتن باشد و نصب نشده باشد , در یک کانتینر به راحتی جای خواهد گرفت و هزینه حمل مشتری به یک چهارم تقلیل خواهد یافت. در این حالت تنها هزینه ای که مشتری میپردازد هزینه حمل یک کانتینر وهزینه ناچیز نصب در محل مشتری توسط گروه متخصص مونتاژ ما میباشد.

به طور کلی می توان از مزایای ویژه میز و صندلی پلیمری به قابل شستشو بودن , مقاومت در مقابل ضربه , پیچ و مهره بودن تمامی قطعات , دوسال ضمانت قطعات تنوع در مدل اشاره کرد .

قیمت میز و صندلی تالار پذیرای

قیمت میز و صندلی کافی شاپ

قیمت ناهار خوری

قیمت مبلمان

قیمت میز و صندلی تاشو

قیمت میز و صندلی رستوران

میز و صندلی تاشو

صبحانه خوری

میز و صندلی ناهار خوری

صندلی و میز ناهارخوری

ناهار خوری

صندلی تاشو

جهت مشاوره تلفنی با شماره 09198793903 تماس بگیرید .

Call Now Buttonپاسخگویی 8 صبح تا 8 شب