Edit Content

تلفن تماس : 3903-879-0919

میز و صندلی

مجموعه ریستوتکنو با ایجاد کنسرسیوم میان بزرگترین شرکت ها و تولید کنندگان در زمینه میز و صندلی ناهار خوری توانسته است مجموعه ای کامل را در یک قاب جمع آوری کرده و در معرض دید مشتریان عزیز قرار دهد .



جهت مشاهده مدلهای متنوع پارچه های مبلی و صندلی کلیک کنید


تاریخچه میز و صندلی

از جمله اولین نیازهای انسان نیاز به غذا و خوراک است. محل استفاده از خوراک در گذشته های بسیار دور با محل پخت آن یکی بود و به ایجاد یک فضای مجزا برای آن فکر نمی‌شد.

پس از پیشرفت هایی که انسان داشت، کم کم احساس کرد نیاز دارد تا راحت تر زندگی کند. بنابراین روی به ساخت مبلمان کرد. مبلمان اولیه ساخته شده توسط انسان توسط سنگ، قطعات چوب و برگ بود و روی آن با پوست حیوانات مختلف که شکار شده بودند پوشانده می‌شد. اولین میزهای ناهارخوری را می‌توان به تمدن های مصر و یونان باستان نسبت داد.

در این امپراطوری ها میزهای چوبی برای صرف غذا ساخته شد و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفت. گاهی اوقات از قطعات سنگی برای رویه یا حتی پایه های میز استفاده می‌شد.

میزهای ساخته شده اولیه بسیار ساده بودند و شامل 4 پایه مستطیلی شکل و یک صفحه روی آن ها می‌شد. با پیشرفت بشر، مبلمان نیز پیشرفت کردند و سبک های جدید مبلمان را نیز در بر می‌گرفت.

به همین دلیل میزهای ناهارخوری به سبک های مختلف ساخته شد.

در کل میز و صندلی ناهارخوری دو وظیفه دارد:

یکی از وظایف آن این است که در هرجایی که قرار می‌گیرد بخشی از زیبایی آن مکان باشد. چه در آشپزخانه به کار برده شود و چه در پذیرایی، چه آشپزخانه بزرگ باشد چه کوچک، یک ناهارخوری فوق‌العاده می‌تواند جلوه بسیار خاصی به آن بخشد.

دیگر وجه مفید بودن آن این است که متناسب با قد هیکل وزن و شرایط بدنی استفاده کنندگان ناهارخوری باشد. اندازه سطح آن مناسب باشد و همه استفاده‌ها را به‌خوبی پاسخ دهد. ممکن است شما یک میز و صندلی ناهارخوری ۴ نفره تهیه کنید اما واقعاً به اندازه کافی جا برای غذا خوردن چهار نفر و قرار دادن ظرف‌ها روی آن نداشته باشد.

امروزه با کوچک شدن خانه‌ها و کوچک‌تر شدن آشپزخانه‌ها انواع ناهارخوری کم جا در آشپزخانه بسیار دیده می‌شود؛ یا ناهارخوری غیر کم جا به‌صورت چهار نفره و شش نفره و یا هشت نفره استفاده می‌شود.

Call Now Buttonپاسخگویی 8 صبح تا 8 شب